مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 11:072022-04-11اقتصادي

صادرات 10 هزار میلیارد ریال فرآورده های چاپی خراسان رضوی در سال گذشته


سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از صادرات بیش از 10 هزار میلیارد ریال فراورده های چاپی غیرکتاب در این استان در سال 1400 خبر داد.

- جلیل سروری در رابطه با صادرات چاپی غیرکتاب از خراسان رضوی در سال گذشته اظهار کرد: در راستای اجرایی شدن شعار سال 1400 مبنی بر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، در سال گذشته مجوز چاپ و صادرات 10 هزار و 624 میلیارد ریال محصولات و فرآورده های چاپی و بسته بندی از استان خراسان رضوی به خارج از کشور صادر شده است.

وی افزود: خراسان رضوی با در اختیار داشتن بیش از 400 واحد چاپی فعال و تنوع در نوع چاپ های تخصصی، وجود کارشناسان متخصص و با تجربه، جدیدترین دستگاه های صنعت چاپ و مدیران فعال و دغدغه مند تلاش خود را برای ایجاد بازارهای جدید در کشورهای همسایه افزون نموده، تهدید بحران تحریم های ظالمانه را به فرصت بدل کرده و با ارائه بهترین خدمات چاپی توانسته تا سهم عمده ای در ارزآوری برای کشور داشته باشد.

سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بر این اساس محصولات چاپی صادرشده شامل انواع کارتن چاپی، جعبه مقوایی چاپی، سلفون، لفاف، پاکت، لیبل، برچسب، پاکت آبمیوه، پاکت مقوایی، انواع کفی کارتن، کیسه خالی سیمان و درب بطری آب و نوشابه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 10 هزار میلیارد ریال فرآورده های چاپی خراسان رضوی در سال گذشته

صادرات 10 هزار میلیارد ریال فرآورده های چاپی خراسان رضوی در سال گذشته