مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 11:122022-04-11ورزشي

مسوولان قم بی توجه به ورزش / بنر قهرمانی پیشکش، دریغ از پیام تبریک


کم توجهی و در بیشتر اوقات بی توجهی مسوولان استان قم به ورزش به عنوان یکی از مهمترین عرصه های اجتماعی به یک موضوع نگران کننده و دغدغه بزرگ برای قمی ها به ویژه جامعه مخاطب این عرصه تبدیل شده است.

- خبرگزاری فارس، رضا جعفری: قم را با دنیا مقایسه نمی کنیم با استان های همین سرزمین قیاس می کنیم، شاید اگر مسوولان استان قم کمی به فکر حفاظت از سرمایه های این عرصه مهم اجتماعی بودند، تحولات بزرگی در ورزش قم رقم می خورد و اتفاقات مثبت و تاثیرگذارتری در ورزش شهر کریمه اهل بیت (س) رخ می داد.

این نکته را از فرمایش ارزنده مقام معظم رهبری وام می گیریم که می فرمایند: به همه مسوولان ورزش کشور عرض می کنم، باید برای ورزش به عنوان یک کار جدّی، اساسی و لازم رسیدگی مناسب و شایسته آن را بکنید و اگر بخواهید این کار آن چنان که شایسته است پیش برود، باید محیط ورزش را محیط معنوی کنید.

15/6/1376 بی خبری مسوولان از آمارها و اتفاقات مهم ورزش قم به راستی چرا نباید ورزش جزو اولویت های مسوولان رده بالا و ارشد استان قم باشد؟ راستی آقایان مسوول خبر دارند که قم نزدیک به 50 هیات ورزشی دارد، بیش از 60 تیم ورزشی قم در مسابقات لیگ های باشگاهی کشور حضور دارند و هر ساله ورزشکاران زیادی از رشته های متنوع ورزشی قم به رقابت های مختلف بین المللی، آسیایی، جهانی و جام جهانی اعزام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولان قم بی توجه به ورزش / بنر قهرمانی پیشکش، دریغ از پیام تبریک

مسوولان قم بی توجه به ورزش / بنر قهرمانی پیشکش، دریغ از پیام تبریک