مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 11:422022-04-11اقتصادي

تابستان بدون خاموشی تنها با 10 درصد صرفه جویی در مصرف انرژی


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد اظهار کرد: اگر مشترکین برق حدود 10 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کنند، تابستان مشکل خاموشی نخواهیم داشت.

- ایسنا/یزد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد اظهار کرد: اگر مشترکین برق حدود 10 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کنند، تابستان مشکل خاموشی نخواهیم داشت.

علی جم در دیدار با امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به آغاز فصل گرما، خشکسالی های اخیر و کاهش ظرفیت برخی نیروگاه ها، افزود: تابستان امسال نیازمند اقداماتی مدبرانه و هوشمندانه تر برای گذر از پیک بار نسبت به دیگر سال ها هستیم و این با کمک روحانیون در زمینه اطلاع رسانی به مردم دارای اهمیت ویژه ای است.

این مسئول در این رابطه کاهش 50 درصدی مصرف برق در ساعات کار اداری و استفاده نکردن از کولرگازی در ادارات مناطق غیرگرمسیر و تنظیم دمای محیط بر روی 26 درجه در مناطق گرمسیر را یادآور شد.

وی اصلاح ساعات کار ادارات، تعدیل روشنایی معابر، ضبط و نگهداری دستگاه‏ های ماینر کشف شده تا پایان تابستان و اطلاع رسانی عمومی در کاهش مصرف برق از طریق رسانه های عمومی و سایر کانال های ارتباطی و جلب همکاری صنایع جهت کاهش اعمال خاموشی به مردم را نیز از دیگر اقدامات مفید دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابستان بدون خاموشی تنها با 10 درصد صرفه جویی در مصرف انرژی

تابستان بدون خاموشی تنها با 10 درصد صرفه جویی در مصرف انرژی