مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 11:422022-04-11اقتصادي

انتقاد رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از کندی پروژه های عمرانی شهری در ارومیه


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از کندی پروژه های عمرانی در استان انتقاد کرد و گفت: با توجه به اینکه در برخی از پروژه های مدیریت شهری شاهد یک رکود و اطاله در روند اجرای پروژه ها هستیم با بررسی و پیگیری هایی که از باب پیگیری حقوق عامه و حفظ بیت المال که .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی در بازدید پروژه نیمه کاره غیر هم سطح آذربایجان اظهارداشت: این پروژه به عنوان بزرگترین پروژه عمرانی و پل سازی شمال غرب کشور می باشد و لازم است نسبت به بررسی مشکلات و معضلات این پروژه اقدام و در جهت تسریع در رفع مشکلات پروژه دستورات لازم را به مجموعه های مدیریت شهری و شرکت پیمانکار صادر کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه در برخی از پروژه های مدیریت شهری شاهد یک رکود و اطاله در روند اجرای پروژه ها هستیم با بررسی و پیگیری هایی که از باب پیگیری حقوق عامه و حفظ بیت المال که مطالبه تک تک شهروندان چه در مرکز و چه در سطح استان است ورود دستگاه قضایی به این پروژه ها لازم و ضروری است.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با انتقاد از کندی کار در پروژه های عمرانی شهر ارومیه افزود: یکی از این پروژه های نا تمام، همین مجموعه معطل و مفصل پل آذربایجان با تقاطع های مختلف و متعدد است که با ارتباط شمال به جنوب استان و تسهیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از کندی پروژه های عمرانی شهری در ارومیه

انتقاد رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از کندی پروژه های عمرانی شهری در ارومیه