مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 11:472022-04-11دانش

مشارکت دانشگاه ها و پارک های فناوری برای تدوین سند ملی نوآوری


معاون علمی و فناوری رییس جمهوری پارک های علم و فناوری را جزیی از اکوسیستم نوآوری دانست و گفت: باید همه اجزا در کنار هم کار کنند تا شرکت های دانش بنیان متولد شوند و بخش مهمی از اقتصاد را به خود اختصاص دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سورنا ستاری امروز در حاشیه نشست رؤسای پارک های علم و فناوری در جمع خبرنگاران گفت: توسعه شرکت های دانش بنیان بیشتر بر عهده وزارت علوم و پارک های علم و فناوری است؛ البته سازمان های دیگر هم پارک دارند و هم شروع به تاسیس پارک علم و فناوری کرده اند.

ستاری، پارک های علم و فناوری را یکی از اجزای مهم زیست بوم نوآوری دانست و ادامه داد: در کنار مراکز نوآوری، مراکز رشد، سرمایه گذاری خطرپذیر و غیرخطرپذیر همه کنار هم کار می کنند تا شرکت های دانش بنیان متولد شوند و بخش مهمی از اقتصاد را به خود اختصاص دهند.

وی گفت: این همدلی باید بین همه سازمان ها از جمله وزارت علوم، وزارت کشاورزی و وزارت اقتصاد ایجاد شود تا شاهد رشد شرکت های دانش بنیان و ایجاد آنها باشیم.

دکتر محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم نیز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از این نشست این بود که فرمان و شعار سال را جدی بگیریم و مشخص شود که چه کاری را در این سال برای تحقق شعار سال باید انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت دانشگاه ها و پارک های فناوری برای تدوین سند ملی نوآوری

مشارکت دانشگاه ها و پارک های فناوری برای تدوین سند ملی نوآوری