مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 11:472022-04-11سياسي

30 هزار بسته معیشتی در استان سمنان توزیع شد


جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان گفت: سی امین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان با توزیع 30 هزار بسته معیشتی برگزار شد.

- ، مهدی کاشفی در حاشیه مراسم مواسات و کمک مومنانه به میزبانی سپاه استان سمنان و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سی امین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان سمنان برگزار شد، تاکید کرد: در این مرحله 30 هزار بسته معیشتی در استان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه ارزش هر بسته معیشتی بیش از 450 هزار تومان است، تاکید کرد: هر بسته معیشتی شامل 15 قلم کالای خوراکی مورد نیاز خانواده های نیازمند استان سمنان است که به مناسبت ماه رمضان توزیع می شود.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان با بیان اینکه بسته های معیشتی به همت اعضای قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، گروه های جهادی، پایگاه های مقاومت بسیج، اقشار مختلف بسیج و خیرین تهیه و توزیع شده است، تاکید کرد: رزمایش مواسات استان از ابتدای آغاز به کار تاکنون بیش از 400 هزار بسته معیشتی توزیع کرده است.

کاشفی با بیان اینکه مجموعاً تاکنون 424 میلیارد تومان کمک در 31 عرصه مختلف در رزمایش مواسات و کمک مومنانه به نیازمندان استان ارائه شده است، گفت: ما اعتقاد داریم که در شرایط کنونی خط مقدم دفاع از انقلاب رسیدگی به مشکلات مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 هزار بسته معیشتی در استان سمنان توزیع شد

30 هزار بسته معیشتی در استان سمنان توزیع شد