مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 11:472022-04-11سياسي

سمن های میامی به مبارزه با اعتیاد می آیند


سرپرست فرمانداری میامی با بیان اینکه سمن های میامی به مبارزه با اعتیاد می آیند، گفت: از ظرفیت سازمان های مردم نهاد برای آگاهی رسانی خانواده ها در خصوص مواد مخدر استفاده می شود.

- ، عباس طاهران پور ظهر دوشنبه در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان میامی به میزبانی فرمانداری درباره آسیب های اجتماعی اعتیاد تاکید کرد: اعتیاد به مواد مخدر یکی از مسائل مهم اجتماعی جامعه امروزی ما را تشکیل می دهد، کوتاهی در این امر دامن گیر تک تک آحاد جامعه و خانواده ها خواهد شد و بدون تردید منجر به خشکیده شدن ریشه خانواده ها می شود، پس نباید به راحتی از کنار آن رد شد.

وی افزود: همگانی کردن مبارزه با مواد مخدر باید در دستور کار دستگاه های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش، دانشگاه، تبلیغات اسلامی و ارشاد اسلامی قرار گیرد و با جدیت نسبت به اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم از آسیب های سو مصرف مواد مخدر خصوصاً در مدارس، مراکز علمی و خانواده ها اقدام نمایند.

سرپرست فرمانداری میامی تاکید کرد: اگر هر دستگاه اجرایی در زمینه شرح وظایف خود با درک مسئولیت ها و اهمیت پرداختن به آن اقدام مناسب داشته باشد در کنار عموم جامعه می توان با اجرای طرح های پیشگیرانه و آگاهی بخشی به مردم مصونیت های لازم را ایجاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمن های میامی به مبارزه با اعتیاد می آیند

سمن های میامی به مبارزه با اعتیاد می آیند