مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 11:472022-04-11اجتماعي

تامین آب فضای سبز حاشیه بزرگراه شهید خرازی


شهردار منطقه 22 از تامین آب فضای سبز حاشیه بزرگراه شهید خرازی خبر داد؛ گفت: فضای سبز این محدوده از تهران دو هزار و 800 هکتار است که بخشی از این مساحت مربوط به فضای سبز حاشیه بزرگراه ها است که برای حفظ و نگهداری این حجم فضای سبز نیازمند مدیریت صحیح آبیاری وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، وحید رضا محمدی اظهار داشت: بزرگراه شهید خرازی از ابتدای پل کن تا وردآورد به طول  چند کیلومتر است که در حاشیه این محور فضای سبز گسترده ای وجود دارد و شهرداری منطقه برای نگهداشت و حفظ فضای سبز آن اقدامات گسترده ای انجام می دهد.

وی افزود: در حال حاضر فضای سبز بزرگراه شهید خرازی در تقاطع بلوار جدی اردبیلی عملیات لوله گذاری آب آن به طول 60 متر در مدت زمان دو هفته به اتمام رسیده است تا با این اقدام آب این فضای سبز فراهم شود و مدیریت مصرف آب نیز به روش نوین محقق شود.

محمدی ادامه داد: مساحت مورد اجرای تامین آب فضای سبز حاشیه بزرگراه شهید خرازی 3 هکتار است، که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است لوله گذاری و تامین آب در سایر نقاط فضای سبز حاشیه این محور ادامه داشته باشد.

شهردار منطقه 22 ادامه داد: در بهمن و اسفندماه گذشته نیز حاشیه بزرگراه آزادگان حدفاصل بزرگراه شهید خرازی تا شهید فهمیده در ضلع غربی و شرقی این محور فضای سبز آن افزوده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب فضای سبز حاشیه بزرگراه شهید خرازی

تامین آب فضای سبز حاشیه بزرگراه شهید خرازی