مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 11:522022-04-11اقتصادي

فروش 5میلیاردی صنایع دستی و سوغات در بازارچه های نوروزی همدان


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از فروش حدود پنج میلیارد و 400 میلیون تومان درآمد فروش صنایع دستی و سوغات بازارچه های نوروزی در این استان خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از فروش حدود پنج میلیارد و 400 میلیون تومان درآمد فروش صنایع دستی و سوغات بازارچه های نوروزی در این استان خبر داد.

هاشم مظاهری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در ایام نوروز 1401 تعداد 14 نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی با 214 غرفه در سطح استان بر پا بود، گفت: از این تعداد 71 غرفه صنایع دستی و سوغات سهم شهر همدان بود.

وی بیان کرد: سفالگری، عروسک بافی، معرق چوب، نقاشی روی سفال، نقاشی روی شیشه، تراش سنگ های قیمتی، معرق چوب و مصنوعات چرمی از جمله رشته های صنایع دستی بودند که در غرفه های صنایع دستی تولید و به گردشگران ارائه می شد.

مظاهری در ادامه به برپایی غرفه های صنایع دستی و سوغات در اماکن تاریخ و گردشگری شهر اشاره کرد و افزود: به عنوان نمونه این غرفه ها در ورودی آرامگاه باباطاهر، محوطه تاریخی هگمتانه و آرامگاه بوعلی سینا بر پا بودند و با استقبال خوب مسافران نوروزی مواجه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 5میلیاردی صنایع دستی و سوغات در بازارچه های نوروزی همدان

فروش 5میلیاردی صنایع دستی و سوغات در بازارچه های نوروزی همدان