مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 11:522022-04-11اجتماعي

بهره مندی 25 هزار زنجانی از آموزش های هلال احمر


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: سال گذشته بیش از 25 هزار و 400 نفر در سطح شهرها و روستاهای این استان از آموزش های هلال احمر بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آموزش همگانی یکی از مسؤولیت های اصلی جمعیت هلال احمر به شمار می رود که برای تحقق این مهم درصدد بهره مندی شهروندان از آموزش های مورد نیاز هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: سال گذشته یک هزار و 71 دوره آموزش کمک های اولیه، آمادگی در برابر مخاطرات، پایه داوطلبی و تخصصی توسط 145 مربی هلال احمر به منظور ارتقای آگاهی شهروندان در برابر حوادث احتمالی در شهرها و روستاها، ادارات، نیروهای مسلح، نیروهای جهادی سپاه انصارالمهدی(عج) و اعضای خانه های هلال، کارکنان شرکت ها و کارخانجات این استان ارائه شد.

وی گفت: برای 4 هزار و 650 نفر از شرکت کنندگان در دوره های آموزشی هلال احمر گواهینامه صادر شده است.

موسوی تصریح کرد: همه آموزش ها در شهرستان های زنجان، ابهر، خدابنده، طارم، خرمدره، ایجرود و ماهنشان انجام و برای فراگیران در این دوره های آموزشی گواهینامه صادر می شود.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در سال 99، به بیش از 23 هزار نفر بیش از یک هزار دوره آموزشی برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 25 هزار زنجانی از آموزش های هلال احمر

بهره مندی 25 هزار زنجانی از آموزش های هلال احمر