مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 11:572022-04-11اقتصادي

شهرداران آذربایجان غربی زمینه را برای جذب سرمایه گذار فراهم کنند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: علیرغم ظرفیت های مختلف استان، متاسفانه مشارکت شهرداری ها در سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار، - ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: علیرغم ظرفیت های مختلف استان، متاسفانه مشارکت شهرداری ها در سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار، مورد غفلت قرار گرفته است.

یاسر رهبردین امروز 22 فروردین در جلسه بررسی اهمیت نقش سرمایه گذاری در شهرداری ها، هموارسازی مسیر سرمایه گذاری در استان را ضروری دانسته و افزود: شهرداری ها با استفاده از پتانسیل های استان در حوزه های مختلف و سرمایه گذاری در این حوزه ها، می توانند درآمدزایی ثابت داشته باشند.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت سرمایه گذاری شهرداری ها در نوسازی امکانات و ماشین آلات حوزه مدیریت شهری، خاطرنشان کرد: شهرداری ها ضمن عقد تفاهمنامه با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان، در حوزه گردشگری و مسیرهای مواصلاتی و مراکزی که شاهد تردد مسافرین هستند، سرمایه گذاری کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی همچنین سدهای مستقر در شهرهای استان را ظرفیتی برای سرمایه گذاری و جذب گردشگر معرفی کرده و افزود: شهرداران با شناسایی ظرفیت ها، زمینه را برای جذب سرمایه گذار و در ادامه درآمدزایی از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداران آذربایجان غربی زمینه را برای جذب سرمایه گذار فراهم کنند

شهرداران آذربایجان غربی زمینه را برای جذب سرمایه گذار فراهم کنند