مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 11:572022-04-11سياسي

طرح جامع برگزاری یادواره شهدای لرستان در اسرع وقت تدوین شود


معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان تاکید کرد: دستگاه های مرتبط، هر چه سریع تر طرح جامع برگزاری یادواره شهدای این استان را تدوین و آماده کنند.

- ، بهرام ستاری امروز دوشنبه در کمیته مراسمات و امور یادواره شهدای لرستان با اشاره به اینکه برنامه ریزی برای خدمت به شهدا روحیه ای شهدایی می خواهد، گفت: ایثار و شهادت اگر با فرهنگ عمومی تلفیق شود در جامعه نهادینه خواهد شد و برگزاری یادواره شهدا یکی از بهترین راهکارها برای رسیدن به این مهم است.

وی اظهار داشت: شکی نیست شهدا در عرصه های مختلف با از خودگذشتگی نقش آفرینی کرده اند و یاد و خاطره آنها نیز می تواند یاریگر ما باشد از این رو باید تمام تلاش برای تکریم و بزرگداشت شهدا و خانواده های آنها به کارگیری شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا یک عزم همگانی می خواهد و ضرورت دارد تمامی دستگاه های اجرایی استان با رویکرد نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه پای کار باشند.

ستاری تصریح کرد: کنگره شهدا تثبیت تاریخ لرستان است، اگر بتوان آنچه که از شهدا به یادگار مانده است را به یک جمع بندی مناسب برسانیم قطعاً می توان تاریخ این استان را به شیوه ای در خور شأن لرستان نگارش کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع برگزاری یادواره شهدای لرستان در اسرع وقت تدوین شود

طرح جامع برگزاری یادواره شهدای لرستان در اسرع وقت تدوین شود