مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 11:572022-04-11اقتصادي

اجبار درج قیمت تولیدکننده برای تمام کالاها از اردیبهشت امسال


سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان از اجباری شدن درج قیمت تولید کننده و مصرف کننده برای تمامی کالاهای تولیدی در استان گلستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، درویش علی حسن زاده امروز در جمع واحدهای صنفی شهرستان گرگان اظهار کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه امسال تمامی کالاهای تولیدی که قابلیت بسته بندی دارند مشمول درج قیمت تولید کننده و مصرف کننده خواهند بود.

وی ادامه داد: تمامی تیم های نظارتی، بازدیدهای میدانی و سرزده از واحدهای تولیدی، انبارها، اصناف و مراکز توزیع را با جدیت دنبال می کنند و با متخلفان برخورد خواهد شد.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان خاطرنشان کرد: از ماه های پایانی سال گذشته این طرح با گروه بندی های مختلف به تدریج آغاز شد و از ابتدای اردیبهشت این طرح برای تمامی کالاهای تولیدی اجرا خواهد شد.

* صدور فاکتور الکترونیک نیز از خردادماه با جدیت اجرا خواهد شد حسن زاده بیان کرد: صدور فاکتور الکترونیک نیز از خردادماه با جدیت اجرا خواهد شد که در این طرح تمامی واحدهای صنعتی در استان موظف هستند فاکتورهای خرید و فروش را در سامانه جامع تجارت ثبت کنند.

وی اضافه کرد: برای اعتبارسنجی تسهیلات این واحدها نیز بانک ها از طریق این سامانه اقدام خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجبار درج قیمت تولیدکننده برای تمام کالاها از اردیبهشت امسال

اجبار درج قیمت تولیدکننده برای تمام کالاها از اردیبهشت امسال