مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 12:072022-04-11سياسي

آموزش مهارت به سربازان از وظایف اصلی ارتش است


فرمانده ارشد نظامی استان کردستان با بیان اینکه آموزش مهارت به سربازان در ارتش از ضروریات است، گفت: معرفی سربازان به مراکز فنی و حرفه ای و اعطای گواهینامه بعد از پایان هر دوره به آن ها از جمله اقدامات آموزشی ارتش است.

- امیر امیررضا رحمت پور، امروز دوشنبه (22 فروردین ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کردستان که به مناسبت هفته ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، اظهار کرد: ارتش امنیت ساز اصلی کشور است و باید بتوان یاد و خاطره شهدای ارتش از جمله سپهبد صیاد شیرازی را گرامی داشت.

وی با اشاره به عظمت افسران و شهدای ارتش جمهوری اسلامی افزود: شخصیت و شانیت این شهدای گرانقدر باید بیشتر به جامعه شناسانده شود.

فرمانده لشکر 28 پیاده استان کردستان، عنوان کرد: سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی به نام سه سپهبد شهید ارتش و سپاه(شهید صیادی، شهید قرنی و شهید سلیمانی)، به نام شهدای اخلاص در ارتش جمهوری اسلامی نام گذاری شده است، که همزمان با شهادت سپهبد صیاد شیرازی یاد دو شهید دیگر والا مقام نیز گرامی داشته می شود.

وی، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، صرف افطاری با سربازان لشکر 28، رژه موتوری نیروهای مسلح در سنندج، عیادت از بیماران در بیمارستان ها را از جمله برنامه های ارتش کردستان در این هفته ذکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مهارت به سربازان از وظایف اصلی ارتش است

آموزش مهارت به سربازان از وظایف اصلی ارتش است