مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 12:222022-04-11سياسي

جشن گلریزان 27 فروردین ماه در «بیرجند» برگزار می شود


مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی گفت: جشن گلریزان در 27 فروردین ماه ساعت 17 در محل سالن همایش و فرهنگسرای شهر بیرجند برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا حسین پور ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد دیه استان در سال جاری، اظهار داشت: امسال نیز همانند سنوات قبل جشن گلریزان جهت کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در ماه مبارک رمضان در مرکز استان و شهرستان های استان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: به همین منظور جشن گلریزان در 27 فروردین ماه ساعت 17 در محل سالن همایش و فرهنگسرای شهر  بیرجند برگزار خواهد شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری این جلسه با حضور اعضای هیأت امنا در محل دادگستری استان و بررسی تعداد 12 پرونده با میزان بدهی 78 میلیارد و 745 میلیون ریال، گفت: این افراد شامل 5 زندانی بدهی مالی و 7 نفر مهریه است.

حسین پور یادآور شد: طی جلساتی که با شکات این پرونده ها داشته ایم مبلغ 60 میلیارد 281 میلیون ریال از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ و باقی مانده بدهی مددجویان از طریق اعسار، تسهیلات بانکی و کمک های مردمی ستاد دیه تأمین خواهد شد.

وی ادامه داد: هم اکنون تعداد 70 زندانی جرائم غیرعمد در زندان های استان به سر می برند که در انتظار کمک خیرین هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن گلریزان 27 فروردین ماه در «بیرجند» برگزار می شود

جشن گلریزان 27 فروردین ماه در «بیرجند» برگزار می شود