مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 12:322022-04-11فرهنگي

کدام «نجلا» بهتر بود؟


یک منتقد سینما و تلویزیون درباره ی فصل دوم «نجلا» که این روزها از آنتن تلویزیون پخش می شود، معتقد است که لطمه های تغییر بازیگر «نجلا» در فصل دوم یکی از عوامل مهم در سقوط این سریال به کلیشه های آشناست.

- یک منتقد سینما و تلویزیون درباره ی فصل دوم نجلا که این روزها از آنتن تلویزیون پخش می شود، معتقد است که لطمه های تغییر بازیگر نجلا در فصل دوم یکی از عوامل مهم در سقوط این سریال به کلیشه های آشناست.

محمدتقی فهیم ـ منتقد سینما و تلویزیون ـ در گفت وگویی با ایسنا درباره ی فصل دوم سریال نجلا که در ایام نوروز روی آنتن رفت و پخش آن در ایام رمضان نیز ادامه دارد، با اعتقاد بر اینکه این سریال در فصل اول کار قابل تامل و تحمل تری بود، گفت: این سریال در ابتدا امتیازش را از تازگی آدم ها و کاراکترهایش می گرفت و اساسا یکی از مولفه های اصلی هر کاری، نو بودن اثر است و اینکه وقتی مخاطب کار را می بیند به ذهنش می آید که تاکنون چنین اثری را ندیده است یا این نوع فضاها را کمتر دیده است.

این ویژگی در فصل اول نجلا مشهود بود و تازگی داشت.

به دنبال نجلا ی فصل اول وی با بیان اینکه داستان نجلا در فصل اول فضای تازه ای داشت، درباره ی ویژگی های داستانی که در فصل اول درست روایت شد، عنوان کرد: فضای قبل از جنگ و تلاطم های داستانی جنگ در جنوب و در عین حال یک قصه ی فرعی ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام «نجلا» بهتر بود؟

کدام «نجلا» بهتر بود؟