مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 12:422022-04-11اقتصادي

کلافگی مردم از شلوغی نانوایی ها در گلستان/ مقصر کیست؟


در حالی که دسترسی به موقع و باکیفیت نان به عنوان یکی از پرمصرف ترین قوت مردم از اهمیت بالایی برخوردار است اما این روزها و در ماه مهمانی خدا صف های عریض و طویل نانوایی ها، - ایسنا/گلستان در حالی که دسترسی به موقع و باکیفیت نان به عنوان یکی از پرمصرف ترین قوت مردم از اهمیت بالایی برخوردار است اما این روزها و در ماه مهمانی خدا صف های عریض و طویل نانوایی ها، مردم گلستان را بیش از پیش کلافه کرده است.

کیفیت پایین نان گله همیشگی گلستانی ها بوده این در حالی است که نگارستان ایران از استان های پیشروی کشور در تولید گندم مرغوب است با این وجود به نظر می رسد دسترسی به نان مرغوب و باکیفیت برای مردم گلستان به آرزوی دست نیافتنی تبدیل شده است.

اما این روزها و در ماه مبارک رمضان که مصرف نان اهمیت بیشتری پیدا کرده آن چیزی که بیش از همیشه مردم را آزار می دهد انتظار طولانی آنها در صف های طویل نانوایی برای تهیه نان است این مسئله به جایی رسیده که حتی برخی از نانوایی ها، نان را جیره بندی کرده و تنها به تعداد مشخصی نان به مردم می دهند.

از زمانی که قیمت برنج سر به فلک کشیده مصرف نان افزایش پیدا کرده است و در این شرایط از مسئولان انتظار می رود مشکلات مربوط به حوزه نان را تدبیر کنند و با حل ریشه ای مشکل، نگرانی ها را در جامعه برطرف کنند، البته کیفیت پایین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلافگی مردم از شلوغی نانوایی ها در گلستان/ مقصر کیست؟

کلافگی مردم از شلوغی نانوایی ها در گلستان/ مقصر کیست؟