مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 12:472022-04-11اقتصادي

تقویت ارتباط صنعت گردشگری و دانشگاه لازمه توسعه گردشگری است


مدیرکل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی یزد با بیان این که فعالان گردشگری یزد از نظر تحصیلات مرتبط با صنعت گردشگری تخصص بسیار بالایی دارند، - ایسنا/یزد مدیرکل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی یزد با بیان این که فعالان گردشگری یزد از نظر تحصیلات مرتبط با صنعت گردشگری تخصص بسیار بالایی دارند، گفت: یکی از لازمه های توسعه گردشگری استان یزد تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت گردشگری است.

احمد آخوندی در نشستی که با حضور فعالان گردشگری استان در دانشکده پردیس معماری یزد(خانه علومی) برگزار شد، با بیان این که فعالان گردشگری یزد از نظر تحصیلات مرتبط با صنعت گردشگری تخصص بسیار بالایی دارند، گفت: یکی از امتیازهای یزد در سطح کشور جایگاه بالای محصلان این رشته است به خصوص این که یزد بیشترین محصل مقطع دکترای گردشگری در کشور را دارد.

وی با بیان این که یزد از منظر نیروی انسانی متخصص، بسیار غنی است، گفت: اکثر فعالان بخش خصوصی یزد در سطح کشور دارای مناصب و جایگاه هایی ملی با تاثیرگذاری فرااستانی هستند و این ظرفیت خوب میتواند در چارچوب دانشگاه به خوبی مورد استفاده قرار گیرد.

این مسئول با بیان این که فعالان بخش خصوصی یزد به خوبی میتوانند با دانشگاه ارتباط قوی تری داشته باشند، گفت: یکی از لازمه های توسعه گردشگری استان یزد تقویت ارتباط دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت ارتباط صنعت گردشگری و دانشگاه لازمه توسعه گردشگری است

تقویت ارتباط صنعت گردشگری و دانشگاه لازمه توسعه گردشگری است