مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 13:072022-04-11اقتصادي

صدور بیمه نامه به معنای پایان کار نیست


مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه صدور بیمه نامه به معنای پایان کار نیست بلکه سرآغاز فعالیت شرکت های بیمه ای است، گفت: بیمه رازی در سال جاری ارائه خدمات به روز و پاسخگویی به لحظه را جزء اولویت های اصلی خود قرار داده است.

- اخبار شرکت ها؛ علی جباری مدیر عامل بیمه رازی با بیان اینکه سال 1400، سال عطف بیمه رازی بوده است، گفت: در سال 1400 اتفاقات خوب و رشد قابل توجهی برای این شرکت در بازار رخ داد که از آن می توان به رشد دو برابری سهم بازار بیمه رازی اشاره کرد.

او ادامه داد: نسبت خسارت شرکت در مقایسه به نسبت خسارت صنعت کمتر بوده و بنابر اطلاعات به دست آمده بیشترین رشد یکساله در صنعت بیمه نسبت به سال 1399 برای بیمه رازی به ثبت رسیده است.

مدیرعامل بیمه رازی با تاکید بر اینکه بیمه رازی در سال 1400 به تمام اهداف خود دست پیدا کرده است، یادآور شد: در سال 1401 فعالیت ستاد، همکاران و شعب با تاکید بر بودجه ابلاغی و نگاه رقابت پذیر خواهد بود و بررسی ها نشان از آن دارد با توجه به ظرفیت نیروی انسانی بیمه رازی، این مجموعه توانایی عملکرد بیش از بودجه ابلاغی و اهداف تعیین شده را خواهد داشت.

جباری خاطرنشان کرد: فعالیت این شرکت در سال جاری همچون سال گذشته تنها معطوف به صدور بیمه نامه نیست و ارائه خدمات به روز را در دستور کار خود قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیمه نامه به معنای پایان کار نیست

صدور بیمه نامه به معنای پایان کار نیست