مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 13:172022-04-11سياسي

نزدیک به 40 هزار کرمانشاهی در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه گفت: 39 هزار و 500 نفر در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان کرمانشاه شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معصومه حسنی خونسار در مراسم اختتامیه استانی یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در کرمانشاه که ظهر امروز با حضور معاون سیاسی استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولان و برگزیدگان استانی این جشنواره در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: در این دوره شاهد افزایش 46 درصدی شرکت کنندگان استان کرمانشاه نسبت به دوره قبلی هستیم.

وی با اشاره به برگزیدگان یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در کرمانشاه، افزود: در این دوره 512 شرکت کننده انتخاب شدند که از این تعداد 498 برگزیده در بخش انفرادی و 14 برگزیده در بخش خانوادگی هستند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه به دلایل اهمیت برگزاری این جشنواره اشاره و تصریح کرد: این جشنواره به دلیل درگیر کردن عموم مردم با مبحث کتابخوانی، معرفی و شناسایی نهاد کتابخانه ها عمومی در جامعه حائز اهمیت است.

حسنی خونسار هدف از برگزاری این جشنواره را اشاعه و ترویج فرهنگ ائمه معصومین (ع)، گسترش فرهنگی کتابخوانی، معرفی کتاب های مرتبط با ائمه معصومین، شناسایی و معرفی کتاب های فاخر مرتبط با سیره ائمه معصومین و اشاعه و ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار دانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزدیک به 40 هزار کرمانشاهی در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند

نزدیک به 40 هزار کرمانشاهی در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند