مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 13:372022-04-11دانش

فناوری باید مساله اول استانداران شود/ دانش بنیان شدن به شرط سکه!


معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: متاسفانه مواردی داشتیم که بعضا شرکتی برای دانش بنیان شدن، می خواست با ارائه سه یا چهار سکه دانش بنیانی خود را بگیرد که برخورد کردیم.

- ، سورنا ستاری در نشست روسای پارک های علم و فناوری که امروز در وزارت علوم برگزار شد، اظهار کرد: در سال های اخیر نقش پارک ها پررنگ تر شده است و به نظرم ما باید اکوسیستمی برای دانش بنیانی در کشور درست کنیم.

دانشگاه ها، پارک های علم و فناوری، شتاب دهنده ها، کارخانه های نوآوری، مراکز رشد و کارآفرینی و سرمایه گذاران خطرپذیر اجزاء چرخ دنده زیست بوم علم و فناوری کشور هستند و در این زیست بوم، پارک های علم و فناوری جزیی از آن هستند و باید تعیین شود که نقش پارک های علم و فناوری به ویژه پارک های استانی چیست؟ معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری خطاب به روسای پارک های علم و و فناوری گفت: شما یا می توانید صرفا یک پارکبان باشید و خود را محصور در در و دیوارهای خود بدانید و یا اینکه در استان خود تحول آفرینی کنید؛ اگر پارک ها بتوانند در استان خود تحول آفرینی کنند، قطعا خود پارک نیز متحول خواهد شد.

ستاری با اشاره به اینکه ما به عنوان کارمندان دولت نمی توانیم افراد کارآفرین را تشخیص دهیم و در واقع قابلیت تشخیص کارآفرین نداریم، گفت: در این زمینه این بخش های خصوصی هستند که از جیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوری باید مساله اول استانداران شود/ دانش بنیان شدن به شرط سکه!

فناوری باید مساله اول استانداران شود/ دانش بنیان شدن به شرط سکه!