مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 13:472022-04-11حوادث

محکومیت اعضای باند قاچاق محصولات جنگلی در کازرون


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس از صدور حکم قضایی برای اعضای باند 13 نفره قاچاق محصولات جنگلی منابع طبیعی شهرستان کازرون خبر داد.

- عبدالحسن صمدنژاد دوشنبه 22 فروردین در گفت وگو با خبرنگاران بیان کرد: با حکم دستگاه قضایی اعضای باند 13 نفره قاچاق محصولات جنگلی در شهرستان کازرون جمعا محکوم به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 29 میلیارد و 600 میلیون ریال شدند.

او افزود: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان طی عملیات های گشت و مراقبت در حوزه استحفاظی خود موفق به کشف و ضبط مقادیر قابل توجهی فراورده های جنگلی قاچاق که عمدتا از دیگر نقاط به داخل شهرستان انتقال یافته بود شدند.

مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری فارس ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع یافتند.

صمدنژاد اظهار کرد: صدور این آرا می تواند موجب بازدارندگی از تکرار این نوع جرایم شود.

صمدنژاد عنوان کرد: به استناد ماده 48 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگلها و مراتع تهیه، حمل، خرید، فروش غیر مجاز چوب و هیزم و زغال جنگلی ممنوع و قاچاق محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.

او با تاکید بر همراهی بیشتر طبیعت دوستان شهرستان در دفاع از حقوق بیت المال و حفاظت از اراضی ملی خواستار حمایت بیش از پیش دستگاه قضایی در پاسداری و صیانت از این عرصه ها شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت اعضای باند قاچاق محصولات جنگلی در کازرون

محکومیت اعضای باند قاچاق محصولات جنگلی در کازرون