مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 13:522022-04-11اقتصادي

بررسی 13 هزار استعلام فرم (ج) شهروندان قمی در سال 1400


معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قم از بررسی حدود 13 هزار استعلام فرم (ج) در یک سال اخیر خبر داد.

- ایسنا/قم معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قم از بررسی حدود 13 هزار استعلام فرم (ج) در یک سال اخیر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم قاضیان به تشریح نحوه بررسی وضعیت فرم (ج) در یک سال اخیر در این اداره کل پرداخت.

وی توضیح داد: فرم ج ناظر بر حق شهروندی هر یک از خانواده ها است که به واسطه آن می توانند از وام های بانکی و طرح های دولتی مسکن مانند مسکن مهر و مسکن ملی یا زمین دولتی بهره مند گردند.

قاضیان خاطرنشان کرد: با شروع فرآیند ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای حوزه استحفاظی، حجم وسیعی از بند (ج) ثبت نام شدگان برنامه اقدام ملی مسکن که به موضوع استفاده نکردن از تسهیلات دولتی برای خرید و یا ساخت مسکن اشاره دارد از سوی همکاران در حوزه املاک و حقوقی برای تکمیل مدارک متقاضیان رصد و پایش شد.

وی در خصوص سازوکار این استعلام گفت: هر شخص برای دریافت وام مسکن یا استفاده از تسهیلات دولتی مثل مسکن مهر یا طرح اقدام ملی مسکن در تکمیل مدارک با موضوع استعلام فرم (ج) مواجه خواهد شد.

به گفته معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قم استعلام فرم (ج) فقط در خصوص دریافت تسهیلات دولتی است که اگر جواب استعلام شخص درخواست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی 13 هزار استعلام فرم (ج) شهروندان قمی در سال 1400

بررسی 13 هزار استعلام فرم (ج) شهروندان قمی در سال 1400