مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 13:522022-04-11سياسي

صفر تا صد برگزاری کنگره ملی 10 هزار شهید جامعه عشایری در چهارمحال و بختیاری


با مطرح شدن برگزاری بزرگترین کنگره شهدای جامعه عشایری کشور توسط بسیج عشایری به سراغ مسؤول بسیج عشایری این استان رفتیم از شیوه برگزاری این کنگره مطلع شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد طی 2 سال گذشته برگزاری بزرگترین کنگره شهدای جامعه عشایری کشور توسط سپاه مطرح شده و بنا به گفته مسؤولان، استان چهارمحال و بختیاری میزبان برگزاری این کنگره بزرگ ملی است لذا برای بررسی جزییات برگزاری این برنامه به سراغ علی اصغر ایزدی مسؤول بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری رفتیم.

برگزاری این کنگره تصمیم چه کسی بود و چرا در چهارمحال و بختیاری؟ دو سال گذشته در جلسه ای که به ریاست رییس سازمان بسیج عشایری کشور برگزار شد، اجرای کنگره 10 هزار شهید جامعه عشایری به تصویب رسید که با قرائت وصیت نامه شهید فتاح مومنی که از سرداران شهید اهل روستای لندی این استان بود، توسط بنده در این جلسه چراغ راه برگزاری این کنگره روشن و با نظر رییس سازمان بسیج عشایری تصمیم بر این شد این کنگره ملی بنا به درخواست فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) در زادگاه این شهید گرانقدر در استان چهارمحال و بختیاری برگزاری شود.

رویکردها و هدف برگزاری این کنگره مشخص شده؟ این کنگره با رویکردهای فرهنگی، بهداشت و امداد، محرومیت زدایی و تقویت اتحاد اقوام ایرانی و با هدف تبیین و ترویج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفر تا صد برگزاری کنگره ملی 10 هزار شهید جامعه عشایری در چهارمحال و بختیاری

صفر تا صد برگزاری کنگره ملی 10 هزار شهید جامعه عشایری در چهارمحال و بختیاری