مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 14:022022-04-11فرهنگي

کتاب گویای «کجایی» رونمایی می شود


کتاب گویای «کجایی» شامل سروده های عارفه لک با خوانش پیام دهکردی و آهنگسازی بهنام کلاه بخش، به همراه نسخه فیزیکی آن که توسط انتشارات نوین کتاب به چاپ رسیده، - ، کتاب گویای کجایی سروده عارفه لک و با روایت پیام دهکری، کارگردان و بازیگر و مدرس که توسط انتشارات نوین کتاب به چاپ رسیده، پنجشنبه 25 فروردین رونمایی می شود.

کجایی مجموعه اشعاری با محتوایی عاشقانه و گاهی نیز اعتراضی است که برای نمونه می توان به این شعر اشاره کرد: نمی شود این ساعت شنی را برگردانم تا تو دانه دانه به آغوشم بازگردی؟ بهنام کلاه بخش، آهنگساز و نوازنده، آهنگسازی این اثر را متناسب با حال و هوای اشعار آن انجام داده و طراحی جلد و صفحات نسخه فیزیکی آن را نیز اردشیر رستمی، بازیگر و تصویرساز، بر عهده داشته است.

آیین رونمایی از این کتاب در کافه کر واقع در باغ کتاب تهران برگزار می شود و در این مراسم علاوه بر لک، دهکردی، رستمی و کلاه بخش، جمعی از هنرمندان شامل گویندگان و صداپیشگانی که تاکنون با انتشارات نوین کتاب گویا همکاری داشته اند، نیز حضور دارند.

عارفه لک، نویسنده، شاعر، مدرس بیان و بازیگر تئاتر است.

او تاکنون در نمایش های تکه های سنگین سرب ، هیچکس نبود بیدارمان کند ، سریال گاند و2 و… بازی کرده و کتاب درآمدی بر شور روزهای نیامده هم از او به چاپ رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب گویای «کجایی» رونمایی می شود

کتاب گویای «کجایی» رونمایی می شود