مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 14:122022-04-11اقتصادي

راهبری اقتصاد نیاز به شناخت کامل موانع دارد


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس تاکید کرد که برای راهبری امور اقتصادی و سرمایه گذاری نیازمند تعریف اولویت ها و شناسایی مجموعه موانع و آسیب ها هستیم.

- محسن ربانی زاده دوشنبه 22 فروردین در یک کنفرانس خبری که در راستای سلسله نشست های مدیران پاسخگو با حضور رییس سازمان صمت فارس برگزار شد، با اشاره به اهمیت اقتصاد در رسیدن به اهداف از جمله ایجاد اشتغال و تاکیدات رهبری بر این مولفه مهم، گفت: باید در حوزه اشتغال و معیشت مردم، تمام قد وارد عرصه شده و کار کنیم و تکانه ها و تهدیدهای ناشی از تحریم ها و سایر موانع اقتصادی را تبدیل به فرصت کنیم.

او با بیان اینکه برای راهبری امور اقتصادی و سرمایه گذاری نیازمند تعریف اولویت ها و شناسایی مجموعه موانع و آسیب ها هستیم، عنوان کرد: با تفکر سیستمی، خرد جمعی و در نهایت ایجاد فضای هم افزایی می توانیم با اراده قوی و ثابت قدم در این حوزه گاه برداریم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات و موانع مهم در مباحث اقتصادی دنبال کردن کارها به صورت مقطعی و موردی است، گفت: مشکل ما این است که اقدامات سیستمی نبوده وقائل به شخص است.

ربانی زاده تصریح کرد: اگر رویکرد سیستمی حاکم شود، ارتقاء و اصلاح را نیز به دنبال خواهد داشت و احکامی که برای موارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبری اقتصاد نیاز به شناخت کامل موانع دارد

راهبری اقتصاد نیاز به شناخت کامل موانع دارد