مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 14:272022-04-11اقتصادي

سفیر قطر در ایران به بوشهر سفر می کند/ راه اندازی خط کشتیرانی بوشهر-قطر


در راستای توسعه روابط اقتصادی، تجاری و مسافری بوشهر و قطر، سفیر قطر در ایران پس از ماه مبارک رمضان به بوشهر سفر خواهد کرد.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: در راستای توسعه روابط اقتصادی، تجاری و مسافری بوشهر و قطر، سفیر قطر در ایران پس از ماه مبارک رمضان به بوشهر سفر خواهد کرد.

احمد محمدی زاده در حاشیه نشست با چند تن از مدیران قطری باتأکید بر تقویت روابط بوشهر با قطر اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های مهم بندری و گمرکی استان بوشهر، گسترش روابط اقتصادی و تجاری بوشهر با قطر مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت فرودگاه های بین المللی عسلویه و بوشهر برای حمل مسافر در راستای برگزاری جام جهانی فوتبال 2022، توسعه و گسترش حمل مسافر، کالا و بار از بوشهر به قطر در اولویت قرار دارد.

استاندار بوشهر بیان کرد: در این زمینه مقرر شد سفیر قطر در ایران، بعد از ماه مبارک رمضان در سفر به بوشهر، ظرفیت های بندری، تجاری و فرودگاهی این استان را مورد بازدید و بررسی قرار دهد.

محمدی زاده از راه اندازی خط کشتیرانی مسافری بین بندر بوشهر و بنادر کشور قطر خبر داد و گفت: مقرر شد یک خط کشتیرانی مسافری بین بندر بوشهر به بنادر قطر ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر قطر در ایران به بوشهر سفر می کند/ راه اندازی خط کشتیرانی بوشهر-قطر

سفیر قطر در ایران به بوشهر سفر می کند/ راه اندازی خط کشتیرانی بوشهر-قطر