مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 14:372022-04-11سياسي

پویش مردمی ختم قرآن کریم در اردبیل برگزار می شود


معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: پویش مردمی ختم قرآن کریم با هدف ترویج فرهنگ مکتب قرآن و اسلام برگزار می شود.

- ، حسین صادقی بعد از ظهر دوشنبه با اشاره به اجرای طرح پویش مردمی ختم قرآن کریم با عنوان بهار قرآن با شهدا در سطح استان اردبیل اظهار کرد: این سومین سال برگزاری طرح مذکور است که با هدف ترویج فرهنگ مکتب قرآن و اسلام و نیز توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به مقام شهدا برگزار می شود.

وی افزود: شرکت در این طرح برای عموم مردم استان آزاد است و هر فرد به نیابت از یک شهید با انتخاب خود در ختم کامل قرآن کریم شرکت می کند.

علاقمندان برای ثبت نام می توانند به بنیاد شهید و امور ایثارگران محل سکونت خود مراجعه و یا با شماره 1616 تماس بگیرند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: پویش مردمی ختم قرآن به صورت جزء خوانی است و علاقمندان می توانند جزء های بیشتری را انتخاب کنند و این ختم قرآن کریم فرصتی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست و امید می رود تا پایان ماه مبارک رمضان به نیابت از 3 هزار و 400 شهید استان اردبیل قرآن ختم شود.

صادقی همچنین از برگزاری جلسات قرائت قرآن با عنوان طرح گلشن وحی به صورت خود جوش در برخی شهرستان های استان خبر داد و افزود: در این جلسه ها با حضور جامعه شاهد و ایثا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش مردمی ختم قرآن کریم در اردبیل برگزار می شود

پویش مردمی ختم قرآن کریم در اردبیل برگزار می شود