مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 14:422022-04-11اقتصادي

دست دلالان از بازار فارس قطع می شود/ هم افزایی برای کنترل بازار


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: دستگاه های مختلفی در کنترل بازار دست اندرکار اند و اجازه خود نمایی و اثرگذاری به دلالان نمی دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن ربانی زاده بعد از ظهر دوشنبه در نشستی خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: یکی از مشکلاتی که موجب شد اقتصاد در کشور و استان فارس با مشکلات متعددی مواجه شود موضوع تحریم ها است از این رو باید به این نکته توجه کرد که تحریم های خارجی در برخی از موارد مشکلاتی را برای اقتصاد ایجاد کرد.

وی اضافه کرد: این در حالی است که معاونت اقتصادی استانداری فارس به عنوان یکی از اصلی ترین ارکانی که سیاست گذاری در فرایند اقتصادی فارس می کند در تلاش است تا نسبت به برطرف نمودن مشکلات اقتصادی استان تلاش کند.

ربانی زاده خاطرنشان کرد: یکی از تفکراتی که باید در اقتصاد فارس به عنوان شاخص مطرح گردد مسئله تفکر سیستمی و خرد جمعی است.

به گفته این مقام مسئول ایجاد سیستم یکپارچه اقتصادی در استان فارس می تواند بسیاری از مشکلاتی که در حوزه اقتصاد استان فارس موجود دارد را برطرف کرده و زمینه توسعه فعالیت های اقتصادی و جذب سرمایه گذاری های خارجی و داخلی را فراهم کند.

معاون اقتصادی استاندار فارس تاکید کرد: مدیران مرتبط با مجموعه اقتصادی استان بایستی پاسخگوی مطالبات مردمی و همچنین رسانه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست دلالان از بازار فارس قطع می شود/ هم افزایی برای کنترل بازار

دست دلالان از بازار فارس قطع می شود/ هم افزایی برای کنترل بازار