مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 14:522022-04-11دانش

سامانه پایش اشتغال دانش بنیان با محوریت پارک ها راه اندازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مصطفی صفدری رنجبر مشاور معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، امروز در نشست رؤسای پارک های علم و فناوری با اشاره به جزییات نظام ملی نوآوری و مشارکت نهاد های مختلف در تحقق اقتصاد دانش بنیان، - مشاور معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، از راه اندازی سامانه پایش، نوآوری، فناوری و اشتغال دانش بنیان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مصطفی صفدری رنجبر مشاور معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، امروز در نشست رؤسای پارک های علم و فناوری با اشاره به جزییات نظام ملی نوآوری و مشارکت نهاد های مختلف در تحقق اقتصاد دانش بنیان، افزود: دانشگاه ها، بانک ها و نهاد های سیاستگذار در تعامل و ارتباط با یکدیگر، نظام نوآوری را شکل می دهند تا در نهایت خلق ثروت و رفاه اجتماعی ایجاد شده و توسعه یابد.

صفدری رنجبر، بازیگران نظام ملی نوآوری کشور را شامل دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و بنگاه های اقتصادی دانست و یادآور شد: در این بین پارک های علم و فناوری، دانشگاه ها و پژوهشگاه ها را به بنگاه ها وصل می کنند.

وی کارکرد های پارک ها در نظام ملی نوآوری را گسترده دانست و گفت: ارتقای فناوری، تحقیق و توسعه، تولید و عرضه محصول، انتقال و اشاعه فناوری از جمله کارکرد های پارک ها است و از نظر عملکردی به عنوان ورودی یا زیرساخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه پایش اشتغال دانش بنیان با محوریت پارک ها راه اندازی می شود

سامانه پایش اشتغال دانش بنیان با محوریت پارک ها راه اندازی می شود