مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 15:072022-04-11ورزشي

گاندوهای آسمانخراش ثانیه های پایانی سیرجانی ‎ها را کیش و مات کردند


بازی دوم پلی آف سوپرلیگ بسکتبال در حالی بین تیم های ذوب آهن اصفهان و نظم آوران سیرجان آغاز شد که کوارتر اول تحت تاثیر حواشی بازی قبل بود.

- ایسنا/اصفهان بازی دوم پلی آف سوپرلیگ بسکتبال در حالی بین تیم های ذوب آهن اصفهان و نظم آوران سیرجان آغاز شد که کوارتر اول تحت تاثیر حواشی بازی قبل بود.

تیم تازه سوپرلیگی شده نظم آوران سیرجان با هدایت علی آرزومندی، موفق شد با حذف مهرام خود را به عنوان شگفتی ساز این دوره معرفی کند.

ذوب آهن اصفهان هم به عنوان قدیمی ترین و پرافتخارترین باشگاه ایران در حالی پا به این مرحله گذاشته که از بازیکن خارجی استفاده نمی کند.

تیم سبزپوش اصفهانی در یک چهارم ابتدایی بازی دوم خود در مقابل نظم آوران سیرجان در مرحله نیمه نهایی به دلیل سوت های بعضا بحث برانگیز داوران، تمرکز خود را از دست داد و خیلی زود با دیسکالیفه شدن فرید اصلانی، نبود سجاد مشایخی و با اتمام محدودیت خطاهای تیمی، با اختلاف امتیاز دو رقمی ده دقیقه نخست را به نظم آوران تقدیم کرد.

درخشش بازیکنان خارجی نظم آوران سیرجان و البته شهریان، بیگی و طاهرخانی در کوارتر دوم برای این تیم ادامه داشت، ولی این تفکرات کوهیان سرمربی ذوبی ها بود که باعث شد نیمه اول اختلاف دو تیم کمتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاندوهای آسمانخراش ثانیه های پایانی سیرجانی ‎ها را کیش و مات کردند

گاندوهای آسمانخراش ثانیه های پایانی سیرجانی ‎ها را کیش و مات کردند