مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 16:122022-04-11سياسي

اعضای شورای عالی آموزش مجازی وزارت بهداشت منصوب شدند


معاون آموزشی وزیر بهداشت در احکامی جداگانه اعضای حقیقی و حقوقی شورای عالی آموزش مجازی این معاونت را به مدت دو سال منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در احکام صادرشده از سوی دکتر ابوالفضل باقری فرد آمده است: با توجه به سیاست های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر توسعه و تقویت تکنولوژی های آموزشی و یادگیری در سطح دانشگاه های علوم پزشکی کشور و لزوم برنامه ریزی و هدایت مراکز آموزش الکترونیکی این دانشگاه ها و ایجاد حمایت برنامه ریزی شده از آنها، شورای عالی آموزش مجازی تشکیل شده است و دانشگاه علوم پزشکی مجازی به عنوان دبیرخانه این شورا عمل می کند.

رسالت این شورا، سیاستگذاری و مدیریت راهبردی آموزش های الکترونیکی و یادگیری های ماشینی در علوم پزشکی و رشته های مرتبط با فضای مجازی در علوم پزشکی به منظور تضمین و ارتقای کیفیت آموزشی و با هدف تامین، حفظ و ارتقای سلامت فردی و اجتماعی از طریق تربیت نیروی انسانی توانمند در علوم پزشکی مطابق با استانداردهای مصوب و متناسب با نیازها و انتظارات جامعه و نیز فراهم سازی بسترهای فنی و محتوای الکترونیکی مناسب برای استفاده دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی کشور است.

با توجه به تجارب ارزنده شما در حوزه آموزش پزشکی و یادگیری الکترونیکی و بر اساس آیین نامه شورای عالی آموزش مجازی مصوب دویست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای عالی آموزش مجازی وزارت بهداشت منصوب شدند

اعضای شورای عالی آموزش مجازی وزارت بهداشت منصوب شدند