مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 16:122022-04-11سياسي

برگزاری محفل ترتیل خوانی با حضور دختران ملیت های مختلف در قم


نخستین محفل چند ملیتی ترتیل خوانی قرآن کریم ویژه دختران نوجوان با عنوان «دختران بهشتی» طی ماه مبارک رمضان هر روز در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، امور فرهنگی خواهران آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) همزمان با ماه مبارک رمضان نخستین محفل چند ملیتی ترتیل خوانی قرآن کریم را ویژه دختران نوجوان برگزار می کند.

محفل قرآنی دختران بهشتی از 14 فرودین ماه همه روزه از ساعت 11:30 تا12:30 در سالن ولایت صحن صاحب الزمان(عج) آستان مقدس بانوی کرامت ویژه دختران گروه سنی 11 تا 16 سال برگزار می شود.

تبیین آیات موضوعی روز، صلوات قرآنی، ترتیل دو صفحه از قرآن کریم، برپایی میز کتاب، میز ختم ثقلین و برپایی میز هنری نوجوانان با هدف آموزش هنرهای تجسمی از سوی کارشناسان هنری متناسب با موضوع روز و آموزش هنر نقاشی و خوشنویسی از برنامه های محوری این محفل قرآنی برای دختران نوجوان است.

برگزاری مسابقه های متنوع، انجام قرعه کشی و برگزاری اختتامیه برای شرکت کنندگان فعال از دیگر برنامه های این محفل قرآنی برای نوجوانان شرکت کننده است.

همچنین در این محفل قرآنی هر روز، از جزء مربوطه، آیه شاخصی انتخاب شده و طبق موضوع آیه، مسابقات کتبی طراحی می شود و هر روز بعد از اینکه مسابقات و جداول مربوط به مسابقه از سوی نوجوانان حل شد، بعد از مشخص شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری محفل ترتیل خوانی با حضور دختران ملیت های مختلف در قم

برگزاری محفل ترتیل خوانی با حضور دختران ملیت های مختلف در قم