مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 16:222022-04-11پزشكي

نتایج اثربخش روشی جدید برای درمان تومورهای جامد


یک محصول جدید گیرنده آنتی ژن کایمریک(CAR T-cell) که ایمنی قابل قبولی داشته است، نشانه های اولیه اثربخشی به عنوان یک تک درمان و همچنین درمانی در ترکیب با واکسن های آران ای پیامرسان(mRNA) در بیماران دارای تومور جامد نشان داده است.

- یک محصول جدید گیرنده آنتی ژن کایمریک(CAR T-cell) که ایمنی قابل قبولی داشته است، نشانه های اولیه اثربخشی به عنوان یک تک درمان و همچنین درمانی در ترکیب با واکسن های آران ای پیامرسان(mRNA) در بیماران دارای تومور جامد نشان داده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از مدیکال اکسپرس، درمان با سلول های تی کایمریک گیرنده آنتی ژن تحولی در گزینه های درمانی موجود برای بیماری های خونی به وجود آورده است اما کاربرد آن در تومورهای جامد چالش برانگیز بوده است.

جان هانن (John Haanen)، سرطان شناس موسسه سرطان هلند می گوید: یکی از محدودیت های اصلی آن این است که بیشتر پروتیین هایی که در سطح تومورهای جامد قرار دارند و می توان آنها را هدف قرار داد، به میزان کمی در سلول های طبیعی نیز وجود دارند و این موضوع هدف قرار دادن دقیق تومورها را با سلول های تی کایمریک گیرنده آنتی ژن به کاری دشوار تبدیل می کند.

چالش بعدی شامل ماندگاری محدود سلول های تی کایمریک گیرنده آنتی ژن در تومورهای جامد و دشواری رسیدن آن ها به تومورها و نفوذ به مرکز توده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج اثربخش روشی جدید برای درمان تومورهای جامد

نتایج اثربخش روشی جدید برای درمان تومورهای جامد