مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 16:272022-04-11اجتماعي

ارزیابی زیست محیطی پتروشیمی میانکاله تفویض اختیار نشده است


مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: ارزیابی زیست محیطی پروژه پتروشیمی میانکاله به استان تفویض اختیار نشده و در سطح ملی و ستاد انجام می شود.

- ، حسینعلی ابراهیمی عصر دوشنبه در نشست بررسی دلایل موافقت و مخالفت پروژه پتروشیمی مازندران با بیان اینکه ارزیابی زیست محیطی چنین پروژه هایی به استان تقویض اختیار نشده است، افزود: به دلیل ابعاد پروژه های بزرگ و نیاز به بررسی و هم افزایی بیشتر در سطح ستاد و ملی، این طرح ها در سطح ستاد بررسی می شود.

وی اظهار داشت: اگر این بحث و مطالبه براین است که ساخت پروژه پتروشیمی متوقف شود و تخصیص امور زمین توسط سازمان امور اراضی انجام شد و در صورت داشتن ایراد قانونی باید نسبت به آن اقدام شود.

وی ادامه داد: کاری که محیط زیست می تواند بکند این است که نامه ایراد قانونی واگذاری زمین را به سازمان امور اراضی کشور و منابع طبیعی رونوشت دهد تا تعیین تکلیف وضعیت از ادامه پروژه جلوگیری شود.

ابراهیمی یادآور شد: اطلاعی درباره تخصیص و واگذاری زمین و یا سطح اشغال آن ندارم و باید این مسئله با حضور مدیران دستگاه های مرتبط و صاحبنظر بررسی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، آغاز ساخت پروژه پتروشیمی مازندران در 90 هکتار از اراضی مرتعی حسین آباد در حوالی پناهگاه زیست کره میانکاله سبب بروز حواشی و مخالفت های زیادی از سوی تشکل ها و دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی زیست محیطی پتروشیمی میانکاله تفویض اختیار نشده است

ارزیابی زیست محیطی پتروشیمی میانکاله تفویض اختیار نشده است