مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 16:372022-04-11سياسي

همکاری با حوزه های علمیه از اولویت های آموزش و پرورش است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام حمید نیک زاد امروز در جمع نمایندگان یازده حوزه یادگیری حوزه در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش که در دبیرخانه ستادهمکاری های حوزه و آموزش و پرورش در قم برگزار شد، اظهارکرد: این نشست با هدف هم افزایی، تعامل و هم گرایی بیشتر فعالین عرصه تعلیم و تربیت در دبیرخانه ستاد همکاری ها به عنوان حلقه اتصال میان حوزه های علمیه و وزارت آموزش و پرورش برگزار شده است.

وی افزود: امروز بیش از گذشته وزیر آموزش و پرورش پای کار است و با انگیزه و روحیه انقلابی و جهادی به دنبال پیاده سازی اهداف سند تحول بینادین و اسناد بالادستی همچنین برنامه های همکاری میان حوزه و آموزش و پرورش است.

عضو شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به اهتمام وزیر در استفاده از ظرفیت های بی بدیل حوزه و روحانیت برای تحقق هر بیشتر سند تحول بینادین، اظهار کرد: آموزش و پرورش با افتخار از حضور حوزه و روحانیت در برنامه های آموزشی، پژوهشی و تربیتی استقبال می کند و از برنامه های اصلی وزیر تأکید بر این موضوع با وجود همه مشکلات پیش رو است.

وی با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش معتقد است برای پاسداری و اجرایی شدن ارزش های دینی و انقلابی از جمله حضور روحانیت در آموزش و پرورش باید بدون مسامحه و یا هیچ گونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری با حوزه های علمیه از اولویت های آموزش و پرورش است

همکاری با حوزه های علمیه از اولویت های آموزش و پرورش است