مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 17:322022-04-11بين الملل

15 کشور اتحادیه اروپا خواستار پرداخت فوری کمک مالی بروکسل به فلسطین شدند


پانزده کشور اتحادیه اروپا با امضای نامه ای از کمیسیون اروپا خواستند تا فورا کمک های سال 2021 برای فلسطین را که به دلیل مشروط کردن آن به اصلاح بخش آموزش و کتاب های درسی به تعویق افتاده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، پانزده کشور اتحادیه اروپا از کمیسیون اروپا خواستند تا فورا کمک ها برای فلسطین را که به دلیل اختلاف نظر بر سر کتاب های درسی مدارس به تعویق افتاده، پرداخت کند.

گروهی از کشورهای اتحادیه اروپا به رهبری ایرلند در نامه ای به تاریخ 8 آوریل که روز دوشنبه (امروز) پایگاه خبری پالتیکو آن را فاش کرد، نسبت به تداوم تأخیر در پرداخت کمک های اتحادیه اروپا به فلسطین در سال 2021 به دلیل پیشنهادهای کمیسیون اروپا برای مشروط کردن بودجه به اصلاح بخش آموزش، ابراز نگرانی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آناتولی ترکیه، امضاکنندگان استدلال کردند که بودجه باید در اسرع وقت پرداخت شود، زیرا تشکیلات خودگردان فلسطین در وضعیت پرچالشی قرار دارد و بحران مالی شدید را تجربه می کند که با تورم قیمت نفت و گندم ناشی از جنگ در اوکراین تشدید شده است .

  آن ها افزودند که مشروط کردن این کمک در زمانی که تشکیلات خودگردان فلسطین از قبل درگیر یک برنامه جاه طلبانه اصلاحات آموزشی است، خطر تضعیف یا حتی معکوس کردن پیشرفت های به دست آمده تاکنون را به همراه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 کشور اتحادیه اروپا خواستار پرداخت فوری کمک مالی بروکسل به فلسطین شدند

15 کشور اتحادیه اروپا خواستار پرداخت فوری کمک مالی بروکسل به فلسطین شدند