مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 17:522022-04-11سياسي

چه کسانی به حج می روند؟


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت همچنین از همگان درخواست کرد تلاش کنند بهترین خدمات را برای زائران ایرانی که به حج مشرف می شوند، ارائه کنند.

- به دنبال موافقت عربستان با برگزاری عمومی حج تمتع و حضور بیش از یک میلیون زائر، معاون سازمان حج و زیارت اولویت سفر حج را با افرادی دانست که در گذشته برای حج 1399 ثبت نام کرده و هزینه آن را پرداخته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، اکبر رضایی ـ معاون حج و عمره در سازمان حج و زیارت ـ درباره ملاک اعزام زائران به حج 1401، گفت: از میان بیش از 74 هزار زائری که در سال 99 ثبت نام و هزینه سفر خود را واریز کرده اند، اولویت با آن هایی است ثبت نام خود را کامل کرده باشند.

او اظهار کرد: طبق اخبار و اطلاعات دریافتی، از سهمیه یک میلیون نفری که برای حج آینده تعیین شده است، 150 هزار نفر از داخل و 850 هزار نفر از خارج عربستان در مناسک حج تمتع حضور خواهند داشت.

سیدصادق حسینی ـ رییس سازمان حج و زیارت ـ نیز سه شرط پذیرش حجاج را زیر 65 سال بودن، واکسیناسیون با واکسن های مجاز اعلام شده از سوی عربستان و گواهی آزمایش منفی کرونا اعلام کرد.

او افزود: درحال پی گیری هستیم تا دعوتنامه حج را هرچه زودتر دریافت کنیم تا وضعیت حج آینده و سهمیه حجاج ایرانی برای ادای مناسک حج روشن و یادداشت تفاهم فی مابین هم امضاء ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی به حج می روند؟

چه کسانی به حج می روند؟