مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 18:172022-04-11سياسي

ملاک اعزام به حج پیش رو ثبت نام اولیه در بانک است


معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: اولویت ثبت نام اولیه در بانک، ملاک اعزام از بین زائران حج 99 برای حج پیش رو خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو سازمان حج و زیارت به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، اعلام شد با توجه به تصمیم عربستان مبنی بر برگزاری حج، ارتباط با دستگاه های همکار و تشکیل کمیسیون های تخصصی برای تسهیل اعزام زائران ایرانی آغاز شده است.

اکبر رضایی معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت در این باره افزود: از میان بیش از 74 هزار زائری که در سال 99 ثبت نام و هزینه خود را واریز کرده اند اولویت ثبت نام اولیه در بانک، ملاک اعزام برای حج 1401 خواهد بود.

به گفته وی، طبق اخبار و اطلاعات دریافتی، از سهمیه یک میلیون نفری که برای حج آینده تعیین شده است 150 هزار نفر از حجاج داخل و 850 هزار نفر از خارج عربستان در مناسک حج تمتع حضور خواهند داشت.

سید صادق حسینی رییس سازمان حج و زیارت هم سه شرط پذیرش حجاج را زیر 65 سال بودن، واکسیناسیون با واکسن های مجاز اعلام شده از سوی عربستان و گواهی آزمایش منفی ابتلاء به کرونا عنوان کرد.

وی افزود: در حال پیگیری هستیم تا دعوتنامه حج را هرچه زودتر دریافت کنیم تا وضعیت حج آینده و سهمیه حجاج ایرانی برای ادای مناسک حج روشن و یادداشت تفاهم فی مابین هم امضا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاک اعزام به حج پیش رو ثبت نام اولیه در بانک است

ملاک اعزام به حج پیش رو ثبت نام اولیه در بانک است