مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 19:072022-04-11سياسي

چهره های سرشناس بدانند موضع گیری های آنان یک موضع گیری شخصی نیست


اشخاص معروف و چهره های سرشناس باید بدانند موضع گیری های آن ها یک موضع گیری شخصی نیست و نخبگان می توانند در اصلاح یا فساد جامعه تاثیرگذار باشند.

- ، حجت الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی بعد از ظهر دوشنبه در مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) که در شبستان امام خمینی (ره) برگزار می شود اظهار داشت: اگر خواص امت یعنی ثروتمندان، صاحبان قدرت و سایر گروه های مرجع که خداوند به آنها ویژگی هایی اعطا کرده در جهت حمایت از جامعه اسلامی باشند در این صورت می توان به ریشه کنی فقر و از میان برداشتن مشکلات امیدوار بود اما در نقطه مقابل اگر این دسته از اشخاص خودشان به کانون ثروت و قدرت تبدیل شوند و فقط به فکر افزایش ثروت و قدرت خودشان باشند مانعی بر سر راه اقتدار امت اسلام خواهند شد.

استاد حوزه علمیه قم افزود: قرآن کریم از اینگونه اشخاص با عنوان ملأ یاد کرده است و این واژه در لغت به معنای افراد صاحب نفوذ است که مردم به دلیل موقعیت اجتماعی از آنان تأثیر می پذیرند و در تصمیم گیری های خود از آنها پیروی می کنند.

حاج ابوالقاسم بیان داشت: کسانی که در جامعه صاحب قدرت یا ثروت و دارای نفوذ هستند اگر اینها در مسیر الهی قرار بگیرند می توانند مایه اقتدارجامعه باشد اما اگر در نقطه مقابل قرار بگیرند به عاملی برای تضعیف قدرت جامعه تب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره های سرشناس بدانند موضع گیری های آنان یک موضع گیری شخصی نیست

چهره های سرشناس بدانند موضع گیری های آنان یک موضع گیری شخصی نیست