مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 19:272022-04-11اقتصادي

اجازه ندهیم دلال برای بازار ما تعیین تکلیف کند


معاون اقتصادی استاندار فارس با تاکید بر اینکه اجازه نمی دهیم دلال برای بازار ما تعیین تکلیف کند، گفت: سرمایه گذار باید حمایت شود تا با هدف اشتغال نسبت به تولید اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سرپرست معاونت اقتصادی استانداری فارس در چهارمین سلسله نشست های مدیران پاسخگو در استانداری فارس با تأکید بر اینکه انجام کار سیستمی باید مبنای کار باشد گفت: مشکل ما سیستمی نبودن کارها است چون می خواهیم مقطعی و کوتاه مدت کار را پیش ببریم.

ربانی زاده افزود: اگر سیستم باشد باری به هر جهت نیست چنانچه حکمی داده شد قابل تسری به موارد مشابه است نه اینکه موانع ایجاد شود و موردی به رفع موانع پرداخت.

  سرپرست معاونت اقتصادی استاندار فارس با بیان اینکه تفکر سیستمی و خرد جمعی باید در حل مشکلات اقتصادی استان به کار گرفته شود، اظهار داشت: با کار سیستمی و خرد جمعی می توان هم افزایی ایجاد کرد و تصمیمات قوی تری گرفت.

وی درباره کنترل و نظارت بیشتر بر بازار در استان فارس عنوان کرد: برنامه ریزی هایی در این زمینه انجام شده و با هدف ایجاد توازن، تعاملی با استان های همسایه برقرار شده تا بازار متعادل و قیمت ها تحت کنترل باشد.

  وی با تأکید بر اینکه هدف، حمایت از تولیدکننده است اما مشروط بر اینکه زمینه ورود دلالان فراهم نشود، تصریح کرد: اجازه نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه ندهیم دلال برای بازار ما تعیین تکلیف کند

اجازه ندهیم دلال برای بازار ما تعیین تکلیف کند