مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 19:372022-04-11سياسي

نماینده مجلس: شاهد تخلف برخی بانک ها در اجرای قانون چک هستیم


در رابطه با ارسال پیامک به دریافت کنندگان چک ها نیز بانک مرکزی اعلام کرد سامانه پیامکی تا چند روز آینده انجام خواهد شد و بر این اساس دریافت کنندگان چک می توانند به ثبت، - در رابطه با ارسال پیامک به دریافت کنندگان چک ها نیز بانک مرکزی اعلام کرد سامانه پیامکی تا چند روز آینده انجام خواهد شد و بر این اساس دریافت کنندگان چک می توانند به ثبت، تایید و سوابق صادرکننده چک دسترسی داشته باشند.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس از بررسی مشکلات اجرای قانون چک با حضور مسئولان بانک مرکزی خبر داد و گفت که در رابطه با ارسال پیامک به دریافت کنندگان چک ها، بانک مرکزی اعلام کرد سامانه پیامکی تا چند روز آینده انجام خواهد شد و بر این اساس دریافت کنندگان چک می توانند به ثبت، تایید و سوابق صادرکننده چک دسترسی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خضریان در توضیح جلسه امروز کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، گفت: در این جلسه اجرای قانون چک با حضور صالح آبادی رییس کل بانک مرکزی، نمایندگان صدا و سیما و قوه قضاییه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اجرای قانون مذکور آثار و برکات فراوانی در کشور داشته لذا شاهد کاهش آمار چک های برگشتی هستیم اما در بخش هایی شاهد تعلل و تأخیرهایی در اجرای این قانون بوده ایم که این موضوع با حضور مسئولان مربوطه در نشست امروز کمیسیون مورد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: شاهد تخلف برخی بانک ها در اجرای قانون چک هستیم

نماینده مجلس: شاهد تخلف برخی بانک ها در اجرای قانون چک هستیم