مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 19:572022-04-11حوادث

باند مخوف سرقت های مسلحانه متلاشی شد


اعضای یک باند تبهکاران مسلح که با ایجاد رعب و وحشت در شهروندان و سوار بر خودروهای گوناگون به اموال مردم دستبرد می زدند با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی در چنگ قانون گرفتار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی روز گذشته در تشریح ماجراهای ترسناک باند تبهکاران مخوف گفت: به دنبال تشکیل برخی پرونده های سرقت از منازل و اماکن که با استفاده از خودروهای سواری به وقوع می پیوست، ماجرا از حساسیت ویژه ای برخوردار شد چرا که موجب ایجاد نارضایتی از شهروندان شده بود.

به همین دلیل پرونده های مذکور به پلیس آگاهی خراسان رضوی ارسال شد تا به صورت تخصصی مورد رسیدگی قرار گیرد.

سردار ابراهیم قربان زاده افزود: در حالی که محتویات و گزارش های این پرونده ها زیر ذره بین تجزیه و تحلیل های اطلاعاتی قرار داشت ناگهان هشتم فروردین نیز دو سرقت مسلحانه از منازل مسکونی در بولوار توس رخ داد که پرونده سرقت های مسلحانه را وارد مرحله جدیدی کرد.

به همین دلیل با نظارت مستقیم سرهنگ کارآگاه جواد شفیع زاده (رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی) گروه ویژه ای از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی وارد عمل شدند و تحقیقات گسترده ای را به سرپرستی سرهنگ مهدی سلطانیان (رییس اداره جنایی آگاهی) آغاز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند مخوف سرقت های مسلحانه متلاشی شد

باند مخوف سرقت های مسلحانه متلاشی شد