مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 20:322022-04-11حوادث

ادعای عجیب زن جوان برای فرار از خانه


19»/ بازداشت مرد حیوان آزار در گنبد کاووس/ خودکشی مجرم سابقه دار مقابل چشمان پلیس/ گذشت با چشمانی اشک آلود/ انهدام باند سارقان موتورسوار در کرج/ شکارچی حرفه ای با 8 سلاح غیر مجاز در کرمان به دام افتاد/ افسردگی دختر نوجوان بعد از .

- ببرخی از این افراد نیز مجرمان سایبری هستند که در پوشش هویت های جعلی و معرفی خود تحت عناوین مختلف اقدام به سودجویی و کلاهبرداری از شهروندان می کنند.

یکی از این مناسبت ها ماه مبارک رمضان است.

در این ماه برخی از افراد سودجو اقدام به سوءاستفاده از عواطف و احساسات شهروندان کرده و در پوشش عناوینی نظیر کمک به ایتام، آزادی زندانیان، تهیه بسته غذایی، افطار و .

اقدام به دریافت وجوه نقد شهروندان می کنند.

یک روش این مجرمان طراحی صفحات فیشینگ است، این افراد اقدام به انتشار تبلیغات و درج لینک برای کمک در فضای مجازی کرده و از این طریق کاربران را به صفحات مجازی جعلی و فیشینگ هدایت می کنند، در این روش مجرمانه، اطلاعات حساب بانکی به سرقت رفته و افراد مجرم در فرصتی مناسب اقدام به برداشت از حساب بانکی این افراد می کنند.

روش های دیگر اعلام شماره حساب یا شماره کارت یا دریافت وجه به اشکال مختلف است، اما این افراد وجوه دریافتی را در راستای اهداف قید شده هزینه نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای عجیب زن جوان برای فرار از خانه

ادعای عجیب زن جوان برای فرار از خانه