مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 20:422022-04-11پزشكي

3000 خدمت داندانپزشکی در شهرستان گناوه ارائه شد


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: در یک سال گذشته، سه هزار خدمت داندانپزشکی توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه انجام شده است.

- عصمت حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک 23 فروردین ماه روز دندان پزشک به تمامی دندان پزشکان در شهرستان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه اظهار داشت: اهمیت نقش سلامت دهان و دندان در حفظ سلامتی و جلوگیری از بسیاری از بیماری ها بر کسی پوشیده نیست.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه افزود: دندان پزشکان به عنوان یکی از اعضای تیم سلامت با توجه به خدماتی که در راستای درمان بیماری های دهان و دندان و ارتقای سطح سلامت، پیشگیری و آموزش روش های بهداشتی به افراد جامعه ارائه می دهند، نقش بسیار مهم و قابل توجهی در نظام سلامت و ارتقای کیفیت زندگی افراد جامعه ایفا می کنند.

حیدری با تاکید بر اینکه آموزش بهداشت دهان و دندان در سنین پایین باید در اولویت قرار بگیرد اظهار داشت: اگر در سنین کودکی آموزش مراقبت از بهداشت دهان و دندان به خوبی داده شود، مسلماً در بزرگ سالی مشکلات دهان و دندان و احتمال از دست دادن دندان به دلیل بیماری های دهان و دندان به حداقل می رسد.

وی اضافه کرد: در این راستا وظیفه ما در نظام سلامت در وهله اول برنامه ریزی در جهت آموزش مراقبت های دندان است که کودکان خصوصاً رده سنی شش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3000 خدمت داندانپزشکی در شهرستان گناوه ارائه شد

3000 خدمت داندانپزشکی در شهرستان گناوه ارائه شد