مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 20:472022-04-11بين الملل

جشن گلریزان ویژه آزادی مادران زندانی جرائم مالی غیرعمد در اهواز برگزار می شود


سرپرست امور بانوان وخانواده استانداری خوزستان گفت: در ماه مبارک رمضان قصد داریم با پشتوان خیران و مردم نوع دوست، زمینه آزادی مادران زندانی جرایم مالی غیرعمد را برگزار کنیم.

- ایسنا/خوزستان سرپرست امور بانوان وخانواده استانداری خوزستان گفت: در ماه مبارک رمضان قصد داریم با پشتوان خیران و مردم نوع دوست، زمینه آزادی مادران زندانی جرایم مالی غیرعمد را برگزار کنیم.

مریم مراداسکندری از آزادی زندانیان زن با جرایم غیرعمد در اهواز خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر تعدادی از زنان به دلایل مختلف جرایم غیر عمد و عمدتا مالی در پشت میله های زندان به سر می برند.

بسیاری از آنان در جرم رخ داده هیچ نقشی ندارند و تنها به دلیل اعتماد به نزدیکان خود، فشارهای اقتصادی، پیشامد و بی تدبیری امروز در بند هستند که قصد داریم با کمک خیران و شاکیان به مناسبت ماه مبارک رمضان زمینه آزادی آنها را فراهم کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه این زندانیان جهت بازگشت به کانون خانواده نیاز به حمایت دارند گفت: برنامه جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد برگزار می گردد که امیدواریم بتوانیم کمک های خوبی جمع آوری نماییم تا زندانیان بیشتری آزاد شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن گلریزان ویژه آزادی مادران زندانی جرائم مالی غیرعمد در اهواز برگزار می شود

جشن گلریزان ویژه آزادی مادران زندانی جرائم مالی غیرعمد در اهواز برگزار می شود