مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 21:322022-04-11سياسي

آغاز عملیات آزادراه پل زال در آینده نزدیک با اعتبار بیش از 7 هزار میلیارد


در دیدار استاندار ایلام و نماینده استان در مجلس شورای اسلامی با معاون اجرایی رییس جمهور مطرح شد که آزاد راه پل زال، مورموری، دهلران، چیلات با اعتبار 7 هزار و 500 میلیارد تومان اجرایی می شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حسن بهرام نیا عصر امروز پس از دیدار با رییس سازمان امور عشایری کشور به اتفاق علیزاده نماینده استان در مجلس شورای اسلامی به دیدار سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری رفت و پیگیر خواسته ها و مطالبات مردم استان شد.

استاندار ایلام در این دیدار که نماینده وزیر راه و شهرسازی، شرکت زیرساخت، مدیران سازمان برنامه و بودجه کشور، نمایندگان و مدیرعامل های بانک ملی، ملت، سپه، پارسیان و سرمایه گذار بخش خصوصی حضور داشتند ضمن تشکر از نگاه مثبت دولت به استان خواستار تخصیص بیشتر اعتبارات سفر استانی رییس جمهور شد و گفت: علاوه بر مصوبات این سفر در دیدارهایی صورت گرفته با رییس جمهور و معاونین مبلغ 800 میلیارد تومان به اعتبارات اضافه شد که این نشانه توجه و دغدغه دولت سیزدهم به استانهای محروم و کمتر توسعه یافته است.

وی در ادامه خواستار مساعدت لازم درخصوص تامین اعتبار مالی برای اجرای طرح آزاد راه پل زال، مورموری، دهلران، چیلات [آزاد راه نجف اشرف] شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات آزادراه پل زال در آینده نزدیک با اعتبار بیش از 7 هزار میلیارد

آغاز عملیات آزادراه پل زال در آینده نزدیک با اعتبار بیش از 7 هزار میلیارد