مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 21:372022-04-11سياسي

آیت الله علوی اراده عمومی مردم را به سمت ولایت مداری سوق می داد


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: آیت الله علوی اراده عمومی مردم را به سمت ولایت مداری سوق می داد و این مطلب را به راحتی می توان از پیام های رهبر معظم انقلاب دریافت.

- ، حجت الاسلام عباسعلی گرزین، شامگاه دوشنبه در مراسم گرامیداشت وفات حضرت خدیجه (س) و آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی اظهار کرد: کسی که در مورد شخصیت بزرگی صحبت می کند باید فردی شناخته شده تر باشد تا بتواند حق مطلب را بیان کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: تعبیر رهبر معظم انقلاب در مورد شخصیت آیت الله علوی به عنوان شخصیتی که سال ها مجاهدت علمی داشته و فردی انسان شناس است بسیار اهمیت دارد و می تواند برای ما در شناخت شخصیت این عالم راهگشا باشد.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیت خود از دو عنوان آیت الله و مرجع برای آن مرحوم استفاده می کند که در مورد کمتر شخصیتی به کار می برد و حاوی نکات مهم و عمیقی است.

گرزین ادامه داد: رهبر ما در پیام خود آیت الله علوی را شخصی همواره وفادار، مردمی و پشتیبان نظام و مجاهد می نامد که بیانگر ابعاد بزرگ شخصیتی این عالم ربانی است وی اضافه کرد: مردم استان گلستان خاطرات زیادی از سلوک، سخنرانی و اخلاق آیت الله علوی دارند که باعث شده مردم راه خود را در زندگی اصلاح کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علوی اراده عمومی مردم را به سمت ولایت مداری سوق می داد

آیت الله علوی اراده عمومی مردم را به سمت ولایت مداری سوق می داد