مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 21:472022-04-11اقتصادي

ظرفیت های طبیعی و تاریخی کردستان در سطح ملی و فراملی معرفی شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، خواستار معرفی ظرفیت های طبیعی و تاریخی کردستان در سطح ملی و فراملی شد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، خواستار معرفی ظرفیت های طبیعی و تاریخی کردستان در سطح ملی و فراملی شد.

یعقوب گویلیان امروز (22 فروردین ) در نشست با مدیرکل صداوسیمای کردستان، اظهار کرد: پس از دو سال رکود صنعت گردشگری به دلیل شیوع ویروس کرونا، خوشبختانه در ایام تعطیلات امسال شاهد حجم عظیمی از گردشگر نوروزی به استان بودیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان،این حجم از مسافر را مرهون تلاش و همدلی همگانی دانست و عنوان کرد: این استان دارای جاذبه های بیشمار طبیعی و تاریخی است که بهره گیری از این ظرفیت های بی نظیر جز با اطلاع رسانی و معرفی آن میسر نیست.

وی بیان کرد: رسانه استانی می تواند در تولید برنامه های مختلف خود از این ظرفیت ها در هر سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استفاده و معرفی کند.

گویلیان، با بیان اینکه اهتمام رسانه ملی در معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری کردستان قابل تقدیر است، یادآور شد: امیدواریم همواره با استفاده از این ظرفیت بتوانیم در راستای رونق صنعت گردشگری استان گام ‎های مثبتی برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های طبیعی و تاریخی کردستان در سطح ملی و فراملی معرفی شود

ظرفیت های طبیعی و تاریخی کردستان در سطح ملی و فراملی معرفی شود