مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 22:122022-04-11سياسي

عظمت اسلام را در دنیا می بینیم/اسلام سنگرهای کلیدی دنیا را فتح می کند


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه امروز عظمت اسلام را در دنیا می بینیم، گفت: امروز شاهد و ناظر هستیم حداقل ها یمنی ها با حداکثرها  که قدرت های بزرگ هستند مقابله می کنند و ندا برای اسلام ناب بلند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا، تجمع طلاب، اساتید و روحانیون استان مازندران در محکومیت اقدام تروریستی ـ تکفیری در حرم مطهر رضوی با حضور آیت الله لایینی نماینده، ولی فقیه در مازندران حجت الاسلام  رعایتی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا و آخوند میرابی امام جمعه اهل تسنن شهرستان بندر ترکمن در حوزه علمیه امام علی (ع) شهرستان ساری برگزار شد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در این مراسم با بیان اینکه  اگر اصل و اصول انقلاب فراموش شود، مشکلات به وجود می آید، گفت: اگر هدف انقلاب و اینکه بنیانگذار انقلاب چه کسی بود، فراموش شود، مشکلات هم به وجود می آید.

وی با تصریح بر اینکه در این چهل و سه سال انقلاب فشار دشمن بربحث ولایت و روحانیت است، افزود: سه رکن اصلی انقلاب یعنی دین، مردم و ولایت است که نقطه اتصال آن ها روحانیت میباشد.

 رعایتی با اشاره به اینکه دشمن در تلاش برای ضربه زدن به روحانیت است، خاطرنشان کرد: دشمن در فضای مجاز ی و با ابزار رسانه  درحال ضربه زدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عظمت اسلام را در دنیا می بینیم/اسلام سنگرهای کلیدی دنیا را فتح می کند

عظمت اسلام را در دنیا می بینیم/اسلام سنگرهای کلیدی دنیا را فتح می کند